Den sociala faktorn i ensamhet är rätt minimal.

Jag saknar någon att prata med, känns som att jag sitter för mig själv hela dagarna och typ.. gör ingenting, pratar knappt med nån på msn heller. Det var ju skillnad när man var ihop med någon. Då kunde man ju höra av sig exakt när som helst, och det var t.om uppskattat! Nu känns det som att man bara är jobbig när man börjar prata med folk. (släkt och syskon räknas inte)

Nästan så att man börjar tro på spöken och andar och sånt nu, kolla in det hära:



Kommentarer
Postat av: Therese

Kanske blir bättre när du kommer in ordentligt i den klass du ska gå i. Hoppas det löser sig vilken klass du kommer att gå i. Håller tummarna:-)

Syns om inte annat sent på fredag eller väldigt tidigt på lördag, om man vill se det så...

Kram

2008-08-31 @ 10:38:20
Postat av: Hanna



kul att jag spillde vatten över hela mig själv, kul ... jävligt kul

2008-08-31 @ 18:31:34
URL: http://viewers.blogg.se/
Postat av: hanna

för att jag blev rädd ... fattaru väl !

2008-08-31 @ 20:52:25
Postat av: bella

DU ÄR DUM I HUVUDET! (ta det inte seriöst men du borde fatta vrf. jag är död)

2008-09-04 @ 07:08:28
Postat av: Malin!

Men kul att du laddar upp såna videoklipp som man får hjärtattack av när man kollar på. Fan vad jag hoppade till!

2008-09-28 @ 16:37:55
URL: http://zpirro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0