nolifer?

Igår och idag spenderades framför datorn. Hela jävla dagarna. Dags att skaffa sig ett liv tror jag. Är sjukt trött så kommer förhoppningsvis sova gott inatt, å andra sidan blir det desto jobbigare att gå upp imorrn, illa. Ska prata med rektorn för Ellwynska imorrn, får hoppas på att jag får en plats där va.

Dunka musik så högt att man inte hör sig själv när man sjunger med för full hals är en favorit! grannarna lär ju bli lite störda, men dom klagar ju inte så då får dom skylla sig själva.

Imorrn blir det till att besöka hälsogymmet. Får hoppas på att det går igenom den här gången. Men nu ska jag sova, innan jag däckar på tangentbordet, vore inte så fräscht att komma med bokstavsavtryck i ansiktet till skolan imorrn. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0