Sleeping is overrated.

Jag har aldrig i mitt liv haft några som helst problem med att sova förut, har alltid somnat så fort jag har lagt ner huvudet på kudden (i princip) så det känns riktigt pissigt att inte kunna sova om nätterna. Först tar det en timma/ett par innan jag ens somnar. När jag väl har gjort det så vaknar jag och vänder på mig HELA TIDEN. Så tar det tid att somna om igen. Varför är det så helt plötsligt? Någon expert på ämnet? Lägger mig oftast runt klockan 12, är inte ens trött så måste anstränga mig för att stänga ögonen. Orkar till slut inte försöka så jag ligger bara och kollar upp i taket. Tar ett jävla tag innan jag somnar, vaknar, tar ett tag innan jag somnar, vaknar, osv osv.

Galet!

Har gjort iordning en liten spelningslista som jag så passande kallar "Sömn" så jag inte blir galen av att bara ligga där. Nu ska jag ge mig på ett nytt försök att sova så jag kanske kan vara något sånär närvarande i skolan imorrn.

Nu ska herr carlsson vara tyst, så herr carlsson kan sova, snutta kudden. Natti natti.

För er gråtiga människor, take a peak at the video below dårå. Fint.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gå och lägg dig när du är trött istället! de säger dem ju överallt ;)

2008-08-27 @ 20:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0