The earth is flat.

Jag fattar inte vad folk skriver om egentligen, jag sitter med idétorka 24 timmar om dygnet såvida jag inte har gjort något speciellt. Jag menar, en vanlig dag som denna t.ex. Jag är hemma från skolan, vaknar typ halv 1 efter en lång jävla natt med väldigt lite sömn, sätter mig vid datorn, gör absolut ingenting tills mor och far kommer hem, BuP ringer mig och kollar varför jag vill gå där, hur jag mår dåligt, etc etc, morsan bakar muffins unt andra kakor, pappa ropar ner mig för att provsmaka en muffins, återigen sätter jag mig vid datorn, jag får magknip av överdriven kaffekonsumering, jag går och skiter, jag sätter mig vid datorn igen.

Fattar ni nu hur en vanlig dag ser ut? Därför jag inte uppdaterar särskilt jätteofta. Mina dagar är lika intressanta som en föreläsning om larvers sovvanor.

Sex är överskattat, knip i 2 dagar och gå på skethuset. DET är orgasm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0