trött

Vaknade rätt sent idag, runt 11-halv 12 om jag minns rätt. Har varit en riktigt slödag, typ inte gjort nånting på hela dagen. Men det är faktiskt rätt skönt även om man har tråkigt. Frida kom dock lite senare och tog bort det tråkiga. Vi kollade på Pursuit of Happyness och glufsade mandariner i drivor. Tror vi åt över 20 mandariner. Det var gott.

Kan rekommendera den filmen för dom som inte har sett den. Riktigt, riktigt bra! Will smith är nog en av mina absoluta favoritskådespelare, han spelar alltid lika grymt vilken roll han än innehar.

Såg Mission Impossible III med farsgubben förut, såg tvåan igår så kände mig lite tvingad faktiskt. Även fast jag tycker att dom filmerna är rätt jättemkt överdrivna så är dom bra på sitt sätt. Nu sitter jag dock framför datorn och lyssnar på musik och spelar lite wow. Har ont i magen efter alla mandariner. Dom blev liksom min lunch idag, tror inte att min mage uppskattade det riktigt.

Jag är pisstrött men jag vill inte sova än, så ska hämta lite kaffe. puss på er

Kommentarer
Postat av: Vickie

20 mandariner är du galen!! Ska till affär'n snart å handla till nyår. Men blir nog bara Hannes och jag som äter om det är som nu. De andra är fortfarande dåliga.. suck.. inte kul med magsjuka..

Hoppas din dag blir bättre än min!! kramis

2008-12-30 @ 09:21:48
Postat av: WInger

Pursuit of happynes är en äckligt bra film. Love it <3



2009-01-03 @ 19:06:33
Postat av: tess ♥

sv: självklart att vi ska göra om det! Det var ju asa kul :D:D

2009-02-09 @ 17:03:05
URL: http://tessfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0