Bowling for soup

Hade ju då syskonträff igår. Något att göra om. Tror att ni kan gissa er till vem som vann bowlingen. Min syster hävdar att hon vann "den andra ronden" men eftersom den bara var halv så räknas den inte. I vilket fall så var det kul. Var ju ett bra tag sen man lirade discobowling sist. Efter bowlingen så åkte vi till Rhodos och åt mat. Servicen suger stenhårt på det stället. Tog 20-25 minuter innan man fick förrätten. Då blev man såhär lagom aptitretad så man var vrålhungrig när den tog slut. Så tog det lika lång tid innan varmrätten kom in. Nog för att man ska sitta länge när man äter fint, men nån måtta får det väl vara.

Efter Rhodos så åkte vi till Donken för kaffe. Satt och hade trevligt, aningen omogen humor kanske. Men vad spelar det för roll så länge det är kul? Några snorungar satt och lekte med ett par dussin sugrör, aningen störande. Snorungarna gick och hämtade några dussin fler sugrör och började slänga omkring, aningen ännu mer störande. Min syster sade till dom att dom var barnsliga och att dom ska lägga av. Självklart så börjar idioterna käfta och svära mot min syster. Jag får tokhets och resten ska vi inte prata om. Tycker bara det är synd att det är straffbart att knocka små idioter som inte vet hur man beter sig som folk. Fula var dom också. Det sa jag föresten till dom.

Skola imorrn dårå. Känns som att man måste ladda upp med kaffe till imorgon bitti. Känner mig död bara jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: Therese

Snygg design! Jag kom sist och det bjuder jag på. Berodde nog på min förkylning:-) Var riktigt roligt igår trots den lite låga humorn!

Kram

2008-11-02 @ 15:33:06
Postat av: Vickie

Hade skirskoj i lördags och jag vann faktiskt rond två!!!!! Men snorungarna på donken blir jag fortfarande irriterad på. Hoppas du får kul på praktiken.

Hörs snart. Vänta tills jag blir frisk bara så ska du får storstryk i sing star.

Puss

2008-11-03 @ 19:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0