fredag

Nej, jag uppdaterar inte min blogg särskilt ofta, men jag tror inte att folk lider av det något överdrivet. Så jag tänker nog hålla det så också.

Satt hela kvällen igår och gjorde en hemskrivning i idrott och hälsa. Typ första läxan jag har gjort sen jag började gymnasiet. Dags att bättra på min läxläsningsfärdighet lite känner jag. Men men, jag är nöjd med ett G. Det gäller ju att göra nog med uppgifter för att nå sitt G dock.

Imorrn är det släktkalas i Avesta, jag ska inte dit. Jag ska supa skallen av mig i vingåker. Det ska jag faktiskt inte egentligen, men eftersom mina syskon läser bloggen så kommer dom säkerligen att skvallra till mor och far som sedan kommer gå upp i taket och vem gillar inte att reta sina föräldrar? Men till vingåker ska jag och det blir säkert roligt. Nu tror jag nog att jag ska bränna ut en bra film till kvällen och möjligtvis sätta mig och spela lite gitarr eller nåt annat kul.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilket påhopp! Nej du, du får komma på nåt annat sätt att reta dina föräldrar på för jag tänker då inte säga nåt!

Hoppas du haft kul!

Kram

2008-11-22 @ 16:56:54
Postat av: Vickie

Håller med ovanstående talare. Kom på nåt bättre vet jag!! Ska titta på tv nu. Kram på dig och hoppas att du hade kul.

Kramisar

2008-11-22 @ 19:58:42
Postat av: kalufse

Sarkasm! sarkasm!

2008-11-23 @ 19:49:53
URL: http://kalufse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0