long time no see

Vet att jag borde skriva oftare men mitt liv är ganska ointressant, så det blir inte så mycket att skriva om. Jag var hemma från praktiken idag men måste gå imorrn. Jag ser inte fram emot det på något sätt, jag skulle hellre vara i skolan än på praktiken. Jag skulle hellre stapla ved än vara på praktiken. Jag hatar det inte, men jag ogillar det starkt. Mår inge vidare heller så det kan bara ta sig. Hårt.

Daniel och Frida tittade in förut, Daniel skulle köpa mitt exemplar av Wotlk(google is your friend). Jag är fortfarande osäker på om jag ska börja med det eller inte, så det var lika bra att sälja skiten till honom. Jag har bara suttit inne och nördat Fresh Prince of Bel-Air. Tror jag är kär i Will Smith. Kunde inte sova inatt, somnade runt halv 6. Hoppas att det inte blir likadant inatt för då kmr jag vara så gott som död imorrn. Föresten så hatar jag mitt rum. Antingen är det iskallt, eller så är det tokhett. Det finns inget mellanting. Vedervärdiga rum. DÖ! Bäst för din skull att du har ögon i nacken, för en vacker dag kommer hämnden, och då är det JAG som står högst upp i gödselhögen och sprätter! HAH!...skitrum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0