Pissväder

Bara jag som blir deprimerad av detta skitväder?

Övningskörningen gick bra, bättre än jag trodde faktiskt. Ingen viktig dog och bilen är relativt hel.

Jag önskar mig ett x-box 360 när jag fyller år föresten, alternativt en DVD eller ett surroundsystem. Har man inte råd så kan man ju alltid skänka en slant så jag kan köpa skiten själv, för jag vet att jag aldrig kmr lyckas spara upp till nåt sånt. Nu när ni vet så förväntar jag mig att allt det där ligger under granen på julaftonsmorgonen.

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

hi,hi

sådär ska nog jag me göra bara skriva vad dom ska köpa helt enkelt ..att de bara ska ligga där under granen liksom.

men jag ska inte klaga..fick en jättesnygg digitalkamera av mammsen o gummifarsan..hi,hi..

i förtidigt julklapp.

nej..nu ska jag sova..

men ha de bra:-)

2008-11-20 @ 23:59:41
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0