söndag

Lördag morgon, åkte rätt tidigt till Jossan. Jag och Jesper hjälpte henne att städa undan innan festen, så att alla grejer man helst ville ha hela dagen efter var bortplockade. Sov även kvar och hjälpte till med städningen efteråt. Trodde att fler skulle slagga där men det var tydligen bara jag och Jesper. Lite av en besvikelse faktiskt. Men det gick bra med städningen ändå.

Festen var faktiskt trevlig. Var roligast till en början men sen blev det lite torrt. Men överlag så var det en rolig kväll tycker jag. Fick ett par nya kompisar, vilket alltid är lika kul. Men såhär i efterhand så kan jag tycka att jag kunde ha dragit ner på drickat lite. Tur att man är stor som ett hus och varmblodig som ett as, man blir nykter lika fort som man blir onykter.

Följde med min käre syster till kyrkan efter att hon hade hämtat mig i vingåker(tackar och bockar för det!). Tog med mig elgitarren och försökte spela med lite i lovsångerna. Gick väl sådär, behövs rätt mycket övning. Var väl inte så jättekul kanske, men man får ju fika efteråt. hehe. Hungrig som ett as är jag, har inte ätit mer än kebabrullen jag lurade till mig vid frukosten. Man ska vara kompis med folk som inte äter så mycket, då får man ta resterna gratis. Dags för nudlar. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Therese

Väldigt länge sen du skrev och sen vi hördes!! Hoppas allt är ok. Förstår om du längtar till jul och nyår då du får träffa alla dina kära syskon, hihihi.

Ha det bra tills dess!

Kram

2008-12-18 @ 10:19:43
Postat av: tess

sv: haha, men då vet du vad jag menar när jag säger att jag verkligen har stökigt. Det är liksom bokstavligt talat det då ;) haha

2008-12-21 @ 17:11:44
URL: http://tessfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0