urk

Skola igen dårå. Självklart kul att träffa folket som man inte träffar på fritiden men samtidigt pissigt. Tror inte jag behöver förklara mer angående den punkten.

Missade 14'20 bussen så följde med Frida till banken och gick sen iväg till synoptik för att agera kritiker. Var tydligen lite väl kritisk, men smakar det så kostar det. När hon drog hem så styrde jag stegen till mcdonalds för att köpa en kaffe att ha på bussen hem dårå. Syrrans kompis stog i köket och vinkade åt lillebror när han kom(det är jag det). Kaffet smakade skit så tog en kopp direkt jag kom hem istället. Jakob följde med hem så vi tog varsin kopp och begav oss upp till min lilla vindsvåning för att sitta ner och avnjuta vårat kaffe över en film. The chronicles of narnia: Prince Caspian. Väldigt bra film faktiskt. Den får 4 toasters av 5 möjliga av william. Helt klart sevärd. Helt klart köpvärd t.om. Om man är rik alltså. Annars går den att ladda ner.

Vad gör man för fel om man vaknar och är täppt i näsan och rostig i halsen varje morgon?

*Gorbatjov dagen efter atombomben.
- I-går-ba-tjoff*

Kommentarer
Postat av: JAK000000000000000000000000000B

OMG Mr. Tumnus!!!!



2008-11-05 @ 23:20:04
Postat av: kalufse

here kitty kitty kitty, heere kitty kitOMGITSASLAN!!!

2008-11-06 @ 12:52:18
URL: http://kalufse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0