åter igen en pissdag

Som sagt, åter igen en riktig jävla pissdag. Humöret är piss, allting går piss, hela dagen blev piss. Köpte nya strängar till gurorna, gick piss att stränga om dom(vem kunde gissa det?) Har haft ont i halsen sen jag vaknade, ont i huvet, ont i magen.

Vi åkte till johan förut, när vi precis hade stannat och gått ur bilen så hör jag pappa göra kräkliknande ljud och sen bara falla ihop helt livlös som om han hade blivit skjuten. Pappa ligger där medvetslös. Jag börjar ropa på honom, jag får panik och springer upp och hämtar johan som går ner och hjälper till. Varför han bara föll ihop är fortfarande oklart, men han har skrapsår i hela ansiktet och repor över hela glasögonen. I vilket fall så har jag aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Känns som att det är min uppgift i livet att konstant gå och vara rädd för min familjs hälsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0