Höstlov då

Lov va. Lov betyder skolfritt. Men inte bara skolfritt. Lov betyder: Allt som innebär arbete, allt som kan liknas vid arbete och allt som inte är roligt/avslappnande/trevligt/mindre tråkigt är förbjudet och straffbart. Vet inte riktigt om jag har uppfyllt det då jag har varit hos syrran i 2-3 dagar. hehe. Skulle vara barnvakt åt den minsta kotten i cirka 7 minuter. Ungen spydde tre gånger. Hur kan man ens spy tre gånger på 7 minuter? Aldrig mer barnvakt åt den ungen, det är en sak som är säker.

Singstar är en favorit. Synd bara att mina systrar är sådär på det, det blir ju aldrig nån riktig match. Dom brukar säga att övning ger färdighet, men jag är bara bra. Så systrar, ni får träna så ni kan bli lika bra som felicia och mig nån dag. Idag är det kalas och senare filmkväll, tror jag...hoppas jag. I vilket fall så blir det tårta. Det är gott.

På lördag ska vi syskon bowla och äta fint. Ska bunkra upp med näsdukar så dom slipper gråta och snora på mina axlar när dom har förlorat i bowlingen. hehe. aja, det blir nåt att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Vickie

Vem skulle förlora sa du? Förbered dig på storstryk kära du!! Jag är världsbäst på bowling! Ska bli riktigt kul, ser fram emot kvällen. Skulle vara kul att prova singstar någon gång, då skulle du kanske få dig en match, om jag vågar är ju ingen teaterapa som du hahaha.. Ses imorgon. Gabriel undrar om Edvin kommer, hihihi :o)

Puss på dig!

2008-10-30 @ 20:05:33
Postat av: Therese

Bra att du tar med näsdukar, lär du behöva. Ska bli riktigt roligt att bowla. Om jag mot förmodan skulle åka på stryk så bjuder jag på det som kompensation för att du fick torka kräkor, hehehehe. Var lite komiskt några timmar efter tycker jag.

Tack i af för dagarna som du var hemma hos oss. var trevligt, du får gärna komma tillbaka och göra om det!

Kram

2008-10-30 @ 20:58:16
Postat av: Louice

Tack för den du, jag visste att om jag var med på singstar i ons så hade du fått spö och det hade ju inte varit så kul för dig. Vill ju inte se dig gråta :-)

Det räcker med att du kommer att få torka tårarna imorgon när vi spöar dig i bowlingen :-)

Ha det gott!

Kramiz

2008-10-31 @ 11:27:35
URL: http://mrsfunkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0