Jag försöker hålla dig kvar, men du slår dövörat till.

Kom precis hem med 17'15 bussen, linje 714. Har varit på gymmet med jakob. Hade boxningspass på gympan idag dessutom, kmr kännas lagom skönt imorrn.

Min dags början har varit lite skruvad, här ska ni få höra:  Igår så fick jag veta vilken grupp jag skulle vara i på naturkunskapen, kom med 4 pers varav en av tjejerna som var med var fett otrevlig och dryg både mot mig och mot läraren. Det gillade inte William. Så imorse när jag stog mitt i klassrummet och frågade vart det fanns någon plats för mig och någon sa "det finns plats bredvid henne därborta" så svarade jag "nej tack, då står jag hellre" och tog en stol och trängde in mig mellan 2 andra. Då lackade tjejen i fråga och ropade åt mig "vafan säger du så för? jag ska fan knulla dig upp och ner!" gick mot vårat bord, slog ner en stol från ett annat bord i farten som sigge fick i ryggen och ställde mig framför mig och sa igen högt "Vafan säger du så för?!" jag svarade inte, varav jag fick en smäll på käften och en loska i ansiktet. Sen gick hon och satte sig igen. Jag reste mig, hämtade papper, torkade av salivet i mitt ansikte och sade sedan: "ingen kommentar" och satte mig igen. Tjejen gick hem från skolan 2 minuter senare. Jag tycker fatktiskt att det är lite komiskt att man vill skämma ut sig sådär som hon gjorde. Lär ju inte vara jättepoppis i klassen hädanefter.

Nu ska jag dunka musik tills öronen blöder.


Kommentarer
Postat av: sara

huh, man har ju ett liv också!

Omogen unge!

2008-09-09 @ 19:09:54
URL: http://saradahlfors.bogg.se
Postat av: bella

ja fy fan! alla har innan tyckt att hon verkat lite vrickad i skallen.. nu fick vi bevis så det räcker.

helt sjuk är hon, liksom hur omogen får man vara vid den åldern? jag hatar när man tar till våld. om hhon nu ogillade det du sa så kunde hon väl prata ist för det där. hade det inte varit så att jag varit lite feg för att få en loska på mig så hade jag sagt högt det jag tänkte då. sry, jag backar upp dig om det händer igen. för det får det inte göra :) <3

2008-09-09 @ 20:26:02
Postat av: Svar te Bella:

Hahah, du behöver inte backa upp mig. Om det händer igen så får hon väl slå mig lite till då ^^ Mig gör det inte ett skit, bara det att hon förstör sitt rykte, lite sorgligt ju.

2008-09-09 @ 22:39:41
URL: http://kalufse.blogg.se/
Postat av: Therese

Fattar inte hur du klarar av att vara så lugn i en sån situtation. Blir impad och ändå lite stolt över min lillebror! Det blev ju verkligen bara hon som skämde ut sig. Va sa läraren?? Hon borde ju få en varning om avstängning eller nåt? Psyko!

Ses på söndag då när du ska jobba! Kul!!

Kram kram

2008-09-10 @ 13:34:13
Postat av: Vickie

Vilken knäppgök! Jag hade nog aldrig lyckats hålla mig så cool! Blir så stolt över dig lillbror, riktigt imponerad. Hela situationen blev ju bara värst för henne själv. Hannes kan spotta när han blir arg, och han är fyra!!! Hon ska väl föreställa 16 eller?!?

Kram på dig!!

2008-09-13 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0