jahaja

Blev utmanad av min syster att göra nåt test. Men det var det tråkigaste jag nånsin har sett så gör ett annat istället.


1. Tre namn jag lyssnar till: William, lönn, Wille(även om jag hatar det)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Min humor
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: ojojoj, det blir en lång lista
4. Detta är jag rädd för: strömavbrott
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Musik, mat, kisspaus
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Gå ner i spagat, sjunga, säga förlåt
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med vänner
8. Detta vill jag göra just nu: Pissa, ska dock försöka hinna göra klart testet först.
9. Bästa känslan: Kärlek
10. Värsta känslan: Svek
11. Egenskaper du gärna vill att din partner har: humor, empati. 
12. Är du kär just nu? ja
13. Vill du gifta dig? ja
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Hoppa fallskärm och övervinna min höjdrädsla
15. Min käraste ägodel: datorn
16. Något jag vill ha i present: pengar
17. Detta har jag på mig just nu: kalsonger
18. Favoritkläder: mysbyxor och luvtröja
19. Favoritdjur: hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: allt
21. Favoritlåt just nu: Damien rice - 9 crimes
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: vet faktiskt inte, har aldrig tråkigt i skolan.
23. Stjärntecken: kräftan
24. En bok jag älskar: Eddings böckerna
25. En film jag älskar:  Armageddon
26. Tv-program jag gillar: 2 and a half men
27. Favoritdoft: pass
28. Detta äter jag gärna: allt som smakar gott
29. Dricker helst: censur
30. Favoritgodis: riesen
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Azorerna
32. Färg på mina ögon: gröna?
33. Min längd: vet inte
34. Jag tror på: JagFickEnSnilleblixt
35. Jag spelar: gitarr
36. Person jag beundrar: John Vesely
37. Så här bor jag: villa
38. Antal döda krukväxter i hemmet: tror inte mina föräldrar tillåter sånt
39. Det här tänder mig: Jag är pojke, vad fan tror ni? 
40. Det här gör mig avtänd: ehm..
41. Favoritfärg: Svart och vitt
42. Favoritcitat: Life is like a box of chocolate
43. En hemlighet jag vet: vore ingen hemlighet om jag skrev det här, idioti.
44. Bästa present jag fått: moppen
45. Senast köpta skiva: Sonic syndicate - Only Inhuman
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: vet ej
47. Den kollar jag efter först när ja loggar in på msn:
48. Udda förmåga/egenskap: har inga udda förmågor. Är rätt bra på fula ljud dock.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: fågel
50. Vad lyssnar du på just nu? Todde - Somewhere over the rainbow
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Syntest vid körskolan.
52. Var är dina föräldrar födda?: vet ej.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Babylon
54. Vilken är din favoritrestaurang? Har ingen
55. När badade du i en pool senast?: var väl i badhuset senast.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: yes
57. Hur många barn vill du ha?: vet ej
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: hip-hop
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: vilket jävla val? 
60. Vad har du för TV-kanaler?: många
61. Har du åkt moped någon gång?: jao
62. Har du busringt någon gång?: yes
63. Har du fått felparkeringsböter?: nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?: Vill
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?: Turkiet tror jag.
66. Har du en egen trädgård?: nej, men mina föräldrar har
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Myggan
68. Kan du alla orden i nationalsången?: ja
69. Badkar eller duschkabin? duschkabin
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? The dark knight
71. Favoritpizza?: kebab
72. Chips eller popcorn?: chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? Läppstift?
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: nej
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Inte än
76. Apelsin- eller äppeljuice?: apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Jakob, pizza.
78. Favoritchoklad?: Riesen
79. När röstade du senast?: vet inte
80. Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för? Omöjligt att veta
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Ja
82. Är du duktig på matlagning?: Grym
83. Klarar du att tanka själv?: men svårt
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamteve? nej
85. Pepsi eller Coca Cola?: cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: nej
87. Vad var det senaste du handlade?: mat
88. Har du kräkts offentligt?  Jao
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? hitta den sanna kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nej
91. Har du ringt något betalnummer?: nej
92. Kan man vara vän med sitt ex?: Beror på hur exet är
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Vet ej, måste nog varit min syster.
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: tror jag inte
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: inget
96. Vad har du i din väska?: Plånbok, tuggummi.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Nej
98.Antal personer du kan lita till 100 på?  Finns nog fler än man tror
99. Var hittade du den här listan?: rebeccas blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Mina systrar!

Kommentarer
Postat av: Therese

Glöm att jag orkar fylla i den långa!! Hur mycket fritid tror du jag har, hihihi

Du ser, lite tid gick åt att fylla i den som du slipper slösa på nåt annat! Lycka till på syntestet!

2008-09-22 @ 13:09:31
URL: http://narketos.blogg.se/
Postat av: Vickie

får se om jag orkar fylla i den ikväll. Lovar dock inget. Men då får jag väl maila den till dig eller nåt. Har jag din mailadress? Nu ska jag ta hand om mina sjuklingar. Hoppas syntestet går bra. KramiS

2008-09-23 @ 12:58:21
Postat av: rebecca

du kan ju visst sjunga!

2008-09-24 @ 21:48:05
URL: http://rebeccanilsson.webblogg.se/
Postat av: Kalufse - rebecca

Sug att jag kan! klart jag kan sjunga, det kan väl alla som ahr stämband. men det är skillnad på att sjunga och sjunga!

2008-09-25 @ 13:22:09
URL: http://kalufse.blogg.se/
Postat av: Winger

Tror på fickensnilleblixt, nu skojjar du väl ändå? hahaha (;

2008-09-27 @ 22:53:23
Postat av: kalufse - winger

FickEnSnilleBlixt är faktiskt jävligt logisk ibland. Det är svårt att inte tro på honom.

2008-09-28 @ 12:40:43
URL: http://kalufse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0