Lonely day

Vad skulle man göra utan färdiggjorde portioner och snabbnudlar när päronen inte är hemma.

Varför är man så fruktansvärt trött på morgnarna? spelar ingen roll om man lägger sig 3 på natten eller 6 på kvällen, man är lika trött ändå. Nån smart person kan gärna få förklara det för mig.

Var i skolan idag, hade studiebesök på furuliden. Är fortfarande lite osäker när det gäller det här med äldreomsorgen. Men vad har man för val. Börjar praktiken på onsdag, skall då vara på hemtjänsten i julita. kmr väl update då på hur det är och inte är.

För dom som undrar hur fortsättningen på förra inlägget lyder så fick jag prata med mina mentorer och med flickan som gjorde det mot mig. Så nu sitter vi bredvid varandra i klassrummet och hon bjöd mig t.om på en läkerol idag. Shocking.

Kommentarer
Postat av: Therese

skönt att det löste sig med tjejen i klassen. Vore kanske lite jobbigt annars:-)

Äldreomsorgen är helt ok, du kommer bli en hejare på att städa!

Kram

2008-09-12 @ 16:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0