Päron

Har inte orkat skriva på länge. Orkar egentligen inte skriva nu heller, men jag får väl offra mig.

Praktiserade på Almgårdens hemtjänst onsdag-torsdag denna vecka, ska göra det varje onsdag-torsdag fram till jul tror jag. Var ju inte så jättekul. Skulle hellre gå i skolan faktiskt. I vilket fall så får man ju lite erfarenhet. Kan vara bra till framtida deltidsjobb/sommarjobb. Ikväll kommer Edwin, sover kvar till söndag. Det gillas. Päronen är borta. Det gillas också. Ska ha syntest på måndag inför körskolekursen. Det gillas. Bror och syster kommer få det mindre kul när dom ska övningsköra med mig. Kan ju räkna med minst ett par hjärtklappningar.. hehehe.

Långhelg! Lediga måndag-tisdag. Mums! Sen blir det praktik onsdag-torsdag och skola på fredag. Rätt lugn vecka med andra ord. Skööööönt.

En månad har gått..

Kommentarer
Postat av: Therese

Kommer garanterat få hjärtklappning när du övningskör.. Men är ju bra försäkrad för de efterlevande så.. Kom ihåg att det är jag som bestämmer i bilen, hahaha!

Synes!!

Kram

2008-09-21 @ 11:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0