'tis like a rollercoaster

Sitter här i min ärvda flashy rabbit tröja och mina svarta sidenkalsonger med röda hjärtan på och lyssnar på Gigi D'agostino - The riddle. Börjar bli lite lack på det hära faktiskt. "vad?" undrar ni. Ett ord: Hormoner! Mitt humör, mina känslor, mitt uppträdande. Exakt allting går upp och ner som en jävla jojo. Det är så man blir tokig. Jag känner mig lite som gamla bettan i robin hood filmerna. Ena sekunden så är hon säker, andra sekunden så skjuter hon skallen av folk. Nu skjuter ju inte jag skallen av folk när jag lackar, men ni fattar liknelsen. Ena sekunden sitter man och grinar, andra sitter man och garvar. Den jäveln som kom på hormoner ska ju bara ha en kula i tinningen.

Första officiella skoldagen imorrn, lära känna dag på kjesäter(stavning?). Har aldrig varit mkt för såna dagar, trodde jag skulle slippa det eftersom jag började så sent. Men icke sa nicke. Ska göra som nån smart person sa till mig, ska inte lägga mig förräns jag är trött. Känns som slöseri med livstid att bara ligga och glo på taket i nån timma innan man kan sova. Så skriver här eller gör nåt annat produktivt istället.

Är det bara jag som tycker om perversa låtar? Har tagit mig själv på bar gärning när jag sitter och lyssnar på låt efter låt som bara handlar om sex och tuttar typ. Dildon Sven och Livet är en våldtäkt är favoriterna. Onkel kånkel är rätt bra på att göra såna låtar också.

Fick nyss ett sms av pappa "stäng fönstrena, det regnar" och se på fan, när jag tog av mig lurarna så hörde jag att det öste in genom fönstret. Ack vilka risker man tar när man lyssnar på musik. Undrar ibland varför jag skriver blogg, får känslan av att det inte är nån som läser, och ni som läser kan ju inte ha mkt för er. Jag menar, hur mkt kul har jag skrivit sen jag skaffade blogg? anyhow, tror det är dags att vila ögonen snart. ska upp tidigt imorgon bitti dårå. Puss & kram & nyp i stjärten. Det där kan misstolkas föresten, nyp I stjärten? ingen analfisting så här på kvällskvisten inte.


Kommentarer
Postat av: Therese

Mupp kan du vara själv:-) Fortsätt blogga, enda sättet att få veta lite om dig o dina känslor, hihi.

Har faktiskt en hotmailadress oxå, så jag har messenger men har inte din mailadress.. Vore kul att chatta lite, eftersom du sitter en del och jag med har det visat sig.

Kul att du fick plats på programmet. Sen kan jag anställa dig som personlig assistent...Fniss!

syns i morgon! Kram

2008-09-04 @ 10:51:18
Postat av: Vickie

Jag läser din blogg i alla fall, enda chansen som sagt att få veta något om dig och hur du har det! Så fortsätt blogga, tycker att den är skitkul att läsa. du är duktig på att skriva. Kram!!

2008-09-04 @ 19:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0