Vadårå

Känner verkligen att det var rätt att byta till Ellwynska. Ångrar inte en sekund att jag gjorde det.

Hade gym på gympan idag. Jag och Jakob gymmade efter skolan. Man känner sig lagom mör, var iof inte särskilt jobbigt på gympan. men men, motion är ju alltid motion. Praktik börjar imorrn! ska vara i julita, känns ju lagom skönt att slippa bussresor 2 dagar i veckan fram till jul! det skålar vi på.

Jag har laddat ner galet mkt filmer på sistone(men säg det inte till nån). Har säkert 20-30 filmer som jag inte har sett och inte heller orkar se. Aja, nu ska jag ta mig en kopp kaffe och iaf kolla på en av dom. The mummy 3 om nån undrar. Fattas bara nån att kolla med.


Kommentarer
Postat av: Vickie

Vad tyckte du om filmen? Såg den för ett par veckor sen. Rätt kul men lite väl överdriven. Nu ska jag försöka få barnen att sova så jag kan riva lite tapeter sen. Lycka till på praktiken.

Kramis

2008-09-17 @ 19:43:39
Postat av: rebecca

tacktack! :)

2008-09-17 @ 20:49:19
URL: http://rebeccanilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0