Långhelg

Helgen som var har varit riktigt lång. Har varit hos bror från torsdag-lördag. Med lite paus för skola, sömn och så. På torsdagen var vi i örebro och köpte ett x-box spel. "Scene it". Är som buzz fast till x-box. Rätt kul faktiskt. Så satt vi och spelade det på kvällen.

På fredagen kom Edwin över och vi började fixa inför inflyttningsfesten på lördagen. Så vi klippte gräs, gick med röjsåg, städade inne och fixade lite. Så gjorde vi resten på lördagen. Dammsög, spolade av utemöblerna och lite så. Sen kom niklas och ordnade med helgrillad gris och potatissallad. Allt som allt var det en heltrevlig helg men är trött som ett as efter den. Kunde ha tagit det lite lugnare på själva festen kanske, men det får bli nästa gång ;)

Kortfattat så har helgen bestått av öl, bakfylla, x-box och helgrillad gris. Grisen som för övrigt var galet god. Potatissalladen också för den delen.

Jo just det, rakade mig också. Var tänkt att johan skulle klippa mig typ 1-2 cm när han ändå höll på och rakade sig själv. Men han körde utan nån adapter så jag blev skinhead istället. Shit happens!


/ Efraihm von Barkbit

Kommentarer
Postat av: vickie

Låter som om det var tur att vi inte kom. Du vet hur jag skulle ha varit på festen ;o)

Ska bli kul att se hur du ser ut i huvudet, hihi

Hur har det gått med noter? Tar med mig nordmanlåten till helgen, trodde den skulle gå direkt till dig men icke. Nu ska jag göra mig iordning och åka iväg med Isabelle å träffa en kompis. Ses på lördag!

Kram

2009-06-09 @ 17:39:18
Postat av: tess ♥

svHAHA tack xD

Men som sagt..inte ofta jag kmr lägga ut det igen xD

2009-06-10 @ 21:41:19
URL: http://tessfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0