tissda

tjo bloggen. Felstavningen i rubriken är medveten. Varför uttalar en del människor tisdag så? lite kuriosa.

Var hemma från skolan idag. Är febrig och har ont i huvet. Allmänt jättetrött också, har mer eller mindre sovit hela dagen. Förutom att sova så har jag laddat ner 6 filmer(helt lagligt så klart) men har inte orkat kolla på en enda av dom. Det åker upp på min "att göra"- lista. Vilken förövrigt har hoppa fallskärm, bli snuskigt rik och skaffa 6-pack skrivet på sig. Men det blir nog lite svårare att få avbockat.

Kollade på toy story 2 med morsan förut, hon blev jättenervös och kunde knappt sitta still när dom blev instängda i planet. Och kommenterade hela tiden som om hon vore 5 år. När slutar man tycka om disneyfilmer egentligen? Jag gråter fortfarande varenda gång jag ser mofasa dö i lejonkungen, dagens funderare. Åsikter åhörs gärna.

/efraihm von barkbit

Kommentarer
Postat av: bella

jag gråter också då! men jag är väldigt fjantig av mig. gråter väldigt lätt till film. gör du det med william? ;) :P <3

2009-06-03 @ 08:10:34
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/
Postat av: bella

haha naawh, du är som mig william :D vi får gråta tsm i skolan när vi ser sorgliga filmer. det var faktiskt en idag som jag tyckte var sorglig. kollade runt mig och insåg att det inte alls var läge att gråta så det var bara att tänka på annat. >.< <3

2009-06-03 @ 17:31:48
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/
Postat av: bella

haha ja det brukar det :P du är inte ensam om det (a) <3

2009-06-03 @ 19:03:51
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0