Torsdag

Tjaman! Orkar inte blogga så mycket men tänkte att det var dags för ett nytt inlägg. Hade brännbollsturnering med skolan idag, vid djulö. Tanken var att alla skulle vara utklädda till "ett yrke" men det var inte särskilt många som gjorde det så jag sket också i det. Får göra det nästa år istället! Kusin Johannes var däremot fin i sin klänning, istoppade BH, strumpbyxor och string. Särskilt brösthåret var sexigt. Han skulle då föreställa en polsk hora. Rätt likt om ni frågar mig.
I vilket fall som helst så körde vi brännboll hela dagen, väldigt opepp men hade väl inget större val. Spelade oavgjort en match, förlorade 2 och vann 2. tror iaf att resultatet blev så.

När jag kom hem hade mor och far varit och hämtat den nya gitarren, liten glad överraskning när man är sådär trött och lagom sliten. Uppskattas! Svart med matt lack, halv-akustisk. Det är fina grejer det!

Nu har jag precis förlorat klart i blockwar. Påminn mig om att aldrig mer köra mot tess eftersom hon har kört det på tok för mycket och är omänskligt grym på det. Knappt kul att spela när men vet utfallet av varje match. MEN MEN! nu äre sovdags. Puss och kram och kysse i påse.

/Efraihm von Barkbit

Kommentarer
Postat av: tess ♥

(a) hihi jag är snääääll

2009-06-14 @ 15:51:26
URL: http://tessfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0