Comeback!

Jajemän! var ett tag sen sist, men ska försöka mig på att blogga igen. Lär väl visa sig hur bra det kommer gå, men men. Huvudsaken är att man försöker. Eller?

Var hemma från friluftsdagen med skolan i fredags. Åkte till lövåsen och skulle operera min högra tå eftersom jag har haft nageltrång typ 2 år nu. I vilket fall så skulle dom bedöva på 4 ställen runt tån. Sen började dom köra in saxen under nageln och gröpa. Bara det att jag fortfarande kände typ allting. Men jag visade tydligen rätt tydligt att det gjorde ont. så fick ett par stick med bedövning till, kände fortfarande, fick nåt till, kände fortfarande. Fick nog 8-9 stick i slutändan. Men då kände jag iaf ingenting =) Så då kunde dom klippa klart. Var fortfarande rätt obehagligt dock, eftersom man kände hur hon drog och man hörde ljuden från när hon klippte nageln i mitten. men men, går nog inte att komma ifrån den delen!

Spelning på inferno igår. Gick så bra som det bara kan gå för min del faktiskt. Tabbade mig inte nånstans, rösten bröts inte på nån hög ton. Så jag är nöjd. Ska börja spela lite mer seriöst efter sommaren. Försöka komma med lite eget material och repa in nya låtar eftersom vi är trötta på dom vi har nu.

Idag har jag inte gjort nånting, mor och far var iväg på middag med några släktingar. Jag har bara suttit hemma och kollat på vänner. Vilket tyvärr är slut nu, alla 10 säsonger. Känns lite tomt faktiskt. Lite skumt att man kan sakna en serie sådär. Men det gör jag faktiskt. Bra var det iaf, rekommenderas till dom som inte har sett det förut. Men men, skoldag imorrn så ska väl krypa in under täcket snart.

/Efraihm von Barkbit

Kommentarer
Postat av: Therese

Välkommen tillbaka till bloggandet.. saknat dej, din "knäppis" och dina inlägg!

kram

2009-06-01 @ 20:18:32
URL: http://narketos.blogg.se/
Postat av: Louice

Håller med föregående talare. Har saknat ditt bloggande och dina halvgalna inlägg. Skönt att det gick bra på operationen och på spelningen. Du är grymm med sången, riktigt duktig. Vore kul att höra ngn egenskriven låt ifrån dig.

Kramar

2009-06-02 @ 09:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0