One last try.

Nu försöker vi igen för sista gången. Har lagt av och börjat blogga igen hur många gånger som helst känns det som. Så om det skiter sig nu kommer jag inte försöka mig på det igen. Deal?

Har hänt en jävla massa sen sist. Tänker inte gå igenom allt, men lite iaf.

Har jobbat och tjänat pengar i sommar, pengar rullar in som dom ska. 2 tummar upp!

Har sjungit på min systers bröllop den 15 augusti i år, Edwin på gitarr och kusinen på piano och sång. Tror det lät helt okej faktiskt. Syster blev nöjd iaf och det är väl huvudsaken. Hon sjöng för övrigt också två låtar, väldigt fint var det. Nästan så att en tår kikade fram. Låtarna jag sjöng var Kärleken förde oss samman av Ulf lundell och You raise me up av Josh Groban. Sistnämnde är en av mina absoluta favoritlåtar, galet bra va. Ska prata med systra mi om jag kan få en kopia av filmen(har för mig att hon filmade men är inte helt 100 på det.). Isåfall så kommer det kanske upp ett litet klipp på bloggen hära.

Det har ju inte bara hänt kul saker heller. Mamma har opererats för sin cancer, ja att hon blir kvitt cancern är väl bra. Men att hon ligger i uppsala och mår dåligt tycker jag är mindre bra. Pappa, jag och tant Anita var uppe och hälsade på henne idag. Jag hatar ju sjukhus, men jag gav mig fan på att jag skulle upp ändå. Jag hatar att gråta, så jag gav mig fan på att jag inte skulle göra det. Och det gjorde jag inte heller. Om det sen är bra eller dåligt vet jag inte.
I vilket fall så var det riktigt jobbigt att se henne ligga där och ha ont. Med alla slangar som går in och ut överallt. Och andas kunde hon knappt heller. Hon började gråta när hon såg att jag var med, hon trodde inte att jag ville komma eftersom hon alltid tjatar på mig sa hon. Tror aldrig jag har varit så nära att brista ut i gråt utan att göra det. I vilket fall så ville jag bara vända mig om och hoppa ut genom fönstret. Jag älskar min mamma, gillar ju inte henne mindre för att hon tjatar och har sig här hemma. Skiter jag fullständigt i så länge hon lever och mår bra.
Jag håller tummarna för att hon blir bättre snart iaf. Och blir hon inte det så kan ni ge er fan på att jag kommer leta upp Gud och ge han en omgång. Verkar inte som att han tycker om våran familj nå särskilt så det ska han ha. Blir hon däremot bättre och det kan få gå ett tag innan nästa tråkiga grej händer oss så kan jag bjuda honom på en kram. 

Hur som helst så tycker jag typ allting är jobbigt nu. Brukar generellt sett välja att inte prata om sånt som är jobbigt, eller iaf låtsas som att det inte är jobbigt. Men ibland har man inget val. Och då är det tur att man har nån att prata med. Tack!

Nu ska jag ge mig på ett försök att sova. Men går det lika bra som häromnatten så sover jag väl som en påse knullat...


/ den där william



Kommentarer
Postat av: Vickie

Klart du får en kopia på filmen så fort vi får en, kan nog ta lite tid, inte den snabbaste människan i världen som filmade, lat är han nog också ;o)

Förstår om det var tufft igår, hade nog inte fixat det själv. Samtidigt vill jag inget hellre än att kasta mig dit och sitta hos henne. Inte ett helt lätt projekt heller, för jag vill inte åka själv.. suck..

Om hon det inte går vägen hakar jag på och ger Gud en omgång om det är ok. Undrar ibland vad vi gjort för att förtjäna alla jättesmällar vi får. Finns de som levt betydligt värre och som förtjänar en hel del som klarar sig bra...

Suck.. man blir arg och ledsen och frustrera, förbannad och förtvivlat rädd på samma gång. Det suger!

Jag hoppas att du vet att vi älskar dig och att vi finns här för dig om du vill prata eller komma bort eller vad det än må vara.

Och du, mamma vet att du älskar henne.

Kram på dig!!!

2009-09-05 @ 07:37:49
Postat av: tess ♥ foto

:')

2009-09-08 @ 13:01:33
URL: http://tessfredriksson.blogg.se/
Postat av: Oskar

im here for you buddy

2009-10-13 @ 04:15:57
URL: http://www.oskarelb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0